tisdag 7 juni 2011

Dagarna som går


Jag har haft en härlig helg med mycket social samvaro med människor jag bryr mig så otroligt mycket om. Vi har ätit god mat och pratat och skojsat, gått promenader. Det har varit full fart men känner mig ändå på något sätt utvilad. Trots festligheter på lördagen. Det var så himla kul, jag mötte människor jag inte träffat på länge. Det gjorde mig glad. Jag var väldigt pratsam förstås, som jag brukar vara. Bubblar lite över. Underbara människor med olika personligheter, jag gillar dem. En särskild underbaring blev jag extra glad att träffa. Det var oväntat och väntat, allt på samma gång. Nu vill jag att det ska bli midsommar så fort som möjligt, då åker jag hemåt igen. Då ska jag plocka blommor och göra en krans, krama om en häst, gå barfota, umgås med fina människor.

Inga kommentarer: