torsdag 2 juni 2011

Kvällningen

Jag borde väl göra något annat än att sitta här vid datorn. Till exemppel packa. Imorgon åker jag nämligen mot skogen och lugnet. Äppelbo med andra ord. Så vore fint om jag kunde packa klart allt nu eftersom jag ska vara på jobber precis hela dagen imorgon. Sitter här och filosoferar. Äter godis också, det hör väl till bra hälsa det med?

Har varit ut på en långpromenad med Nisse när jag kom hem, det var underbart skönt. Det är sol och blåst ute. Jag andades och svettades. Det var så otroligt skönt att ta en kalla dusch efteråt. Finns så många fina turmöjligheter här runt Oslo. De är duktiga på det norskarna.

Sen har jag dammmsugit och ätit mat och ja nu sitter jag här och försöker få liv i mig igen. Undrar om det här är något speciellt "jag har passerat 30 tecken". Hahaha. Underbart - jag som älskar att bli äldre.

Puss och hej!

Inga kommentarer: