torsdag 16 juni 2011

Håll i hatten


Alla som känner mig kommer jag chocka med detta inlägg. Ni förstår, jag kommer skriva om nagellack. Ja ni hörde rätt. Andas djupt och lugna er lite. Det kommer ett litet tips förstås om ett nagellack som jag fullkomligt har förälskat mig i. Det är lite galet. Jag kan inte påstå att jag är så överförtjust i nagellack egentligen (eftersom jag känner mig som en tant, samma sak angående örhängen), fast när jag hittade den här färgen som fullkomligt skriker Lena så var kärleken total. Jag bara älskar det. Även om det givetvis är väldigt ovant, jag undrar vilka vems händer det är. Hur som helst. Blue my mind - Hm. Inte världens bästa lack kan jag tänka, fast det struntar jag i förstås. Här kommer en snodd bild så att ni kan förstå hur vackert det är. :)

Inga kommentarer: