torsdag 23 juli 2009

Favorit i salig röra

Se ballongerna som glider lågt Lågt över broarna ikväll Någon dyker från en gammal båt Sommarlovsbarna ropas hem Det finns som smärta som växer in In i den väv som är ens liv Å det finns studer av ljus och glädje Mod och närhet, mjuka hjärtan Älskning det är vi Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Håll om mig Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Det är vi två som går här nu I en stad där minnen trängs Där bord och stolar börjar fällas ihop Och där dom tusen ljusen tänds Det finns som rädsla som växer in In i den väv som är ens liv Å det finns studer av ljus och glädje Mod och närhet, enkla orden Älskning det är vi Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Håll om mig Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Det finns som längtan som växer in In i den väv som är ens liv Å det finns studer av ljus och glädje Mod och närhet, stora språnget Älskning det är vi Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Så kom och håll om mig Allt som vi har Är stunder som den här Några stunder som den här Så kom och håll om mig Kom och håll om mig.....

Inga kommentarer: