söndag 19 juli 2009

Sliten

Jag har precis vaknat, med dåligt samvete. Det känns som jag sovit bort hela dagen. Mamma och pappa är ute och går färbodmarch och jag, jag sitter här. Bakfull är jag. Men kul var det igår. I fyllan så lyckades jag med bedriften att dansa mig genomsvettig med en värmlänning, sedan kysstes vi. Han ville ha mitt nummer och jag bara gick. I fyllan lyckades jag även med bedriften att skicka sms både till ett ex som jag plötsligt ville träffa, jag messade massor med norrmannen med de korta jeansen och jag messade även mr D när jag kom hem och kände mig ensam. Suck. Men så kan det gå. Nu ska jag lägga in mig själv på några alkoholfria veckor med mycket träning och god mat. Det här är inte bra för kroppen, trycker i mig medicin, dricker massor av alkohol och ingen träning. Semester kallas det. Men nu är jag snart back in buisness igen.

2 kommentarer:

petra sa...

det är alltid finemang att ha med dig ut, lena! det är aldrig samma sak när du inte är med.

Lena sa...

Ååååhh tack! Det var kul, men attans va sliten jag är idag :)