torsdag 30 augusti 2012

Morgonjoggen

Det är märkligt hur det kan vara.

Igår kväll joggade jag joggingturen från h-vetet.

Imorse, kl 6:30 inga stora problem. Jobbigt förstås, fast inte alls på samma nivå.

Skulle ju kunna tänka sig att efter en hel dag med mat, så borde kroppen vara piggare. Min var tvärtom den här gången. Det gick bättre med ingen mat alls.

Stelt i vad och höft. Jag fuskade förstås med stretchingen igår (och nu när jag tänker efter så fuskade jag även idag) Lyckades givetvis få blåsor under fötterna i mina svindyra springstrumpor. Funkar med andra ord strålande ;).

Hur som helst ett väldigt härligt sätt att starta dagen med. Älskar att jag börjar bli piggare, och jag ser verkligen fram emot när min medicin börjar gå ur kroppen.

Extra härligt med lite duggregn.
81275968244892344_lujabhef_c_large

Inga kommentarer: