onsdag 15 april 2009

Sådärja

Då har jag återigen landat i Oslo. Jag trivs, mår bra och känner att livet är härligt.

Påsken har varit väldigt bra. Självklart har det varit lite märkligt med föräldrar som varit borta, men jag har hunnit träffa vänner och det är ju jättebra. Det har varit allt från ost och kex med minispa, till afterski på Tandådalen, till fyllefest på Flottaren. Som vanligt en väldigt social helg. Trevligt men oj vad trött jag var igår när jag kom hem från jobbet. Somnade i soffan.

Idag har jag gått två underbart långa promenader och suttit i massor av timmar hos frisören. Det blev inte riktigt bra med färgen, ska tillbaka imorgon. Hon är världens sötaste, men idag så blev det lite fel.

Hälsade på grabbarna en snabbis idag, de har så mycket planer. Det är bra, lite avis blir jag allt. Jag måste göra lite planer jag också. Tjoho.

Inga kommentarer: