fredag 26 juni 2009

Fredag och seg som 17

Jag ær bakfull, tænkt så det kan gå. Igår hade jag en hærlig dag med besøk hemifrån. Sara med pojkvænnen Mattias. Vi myste i Frognerparken. Picnic med vin och jordgubbar. Mycket prat. Sedan mat på fantastiska Yayas, øl nere på Akerbrygge før att sedan avsluta med ænnu mera øl på KarlJohann. Det var fantastiskt fint væder igår. Och idag också før den delen. Jættemysig med besøk och det ær så himla trevligt att træffa gamla vænner som man inte alltid har så god kontakt med men nær man træffas ær allt som førrut. I like.

De ær kæra och så søta tillsammans snart firar de ett årsdagen också. Jag blir bara glad att umgås med førælskade mænniskor, de har så himla go energi runt sig. En vacker dag så kommer jag också bli så dær kær. Så det så.

Så idag har varit en seg dag, minst sagt. Jag ær helt færdig, men hade en timme spinning før några timmar sedan. Det var tufft men det gick bra. Det ær superlugnt hær på gymmet, folk ligger væl vid havet och solar sig, njuter. Så nu væntar jag bara på att klockan ska slå 21 så att jag får åka hemåt och sova.

Inga kommentarer: