onsdag 3 juni 2009

Stockholm


Det var varmt i Stockholm, tokvarmt. Solen sken och vi skrattade massor. På lördagen blev det lite strosning runt i stan, lite shopping, ett glas rosé i solen och middag på Mellanders bakficka på medborgarplatsen. Utgång på kvällen till ett ställe som jag glömt namnet på. Vi fick köa länge och träffade på några roliga killar i kön som vi sedan hängde med resten av kvällen.


Söndagen blev Djurgårdens dag. Vi hade picnic, spelade yatsy, blev översköljda av saltvatten, vi pratade. Vi skulle se på film men somnade.


På måndagen sprang jag omkrign lite i stan medans Sandra var på jobb intervju. Vi åt glass och thaimat, sedan tuffade jag iväg hemåt igen.


Det var en jättehärlig helg, tack vännen för att jag fick komma och hälsa på.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Tack själv min fanastefinaste vän... Du e ju alltid välkommen.... :)

Lena sa...

Kommer snart igen, Dala tycker vi ska åka lite båt med honom nästa gång. Jag har redan svarat ja till det :)

Sandra sa...

haha, det tycker jag låter kanon!!!! kommer du nästa helg??? ;)

Lena sa...

Hm, nja då e det ju bröllop och ståhej hemma i Äppelbo.... :)