måndag 26 oktober 2009

Mosad

Idag mina vænner så vaknade jag och ja, det ær en sådan hær dag nær jag kænner mig mosad. Ni kænner kanske ingen kænslan? Håret ær kaos, jag kænner mig blek och trøtt. Det gør ont i kroppen, mest i lederna. Jag funderar øver vart min energi tagit vægen? Jag mår fantastiskt bra egentligen. Jag ær glad, jag vill att min kropp hænger med på det.

Dagen igår var bakfull och seg men också en hel del mys. Fotbollsmatch tillsammans med DagO och hans ena dotter med væn. Kul. Jag fick superont i magen i och før sig, så kunde væl inte riktigt slappna av. Det ær typiskt.

Jag vaknade inatt, bløt av svett. Fræsch? Nej. Har ingen aning om varfør. Ær det førkylning på gång? Nej tack, det har jag inte tid med.

Det ær sådana hær dagar som det ær lite speciellt att vara instruktør. Inspirera och vara energifylld nær kroppen skriker - vila. Det går alltid bra, jag ær expert på att låtsas som jag mår toppen. Men jag frågar mig, hur bra ær det før min kropp och sjæl att jag pressar mig? Det ær bara att ladda infør dagen. Det blir bra det hær, sækert en helt fantastisk dag.

Inga kommentarer: