måndag 5 oktober 2009

Uppdatering

Gipset ær borta, lyckan ær total. Det har lækt bra, rørligheten ær så gott som helt borta. Jag erkænner att det ær stelt som en pinne. Det kommer jag sakta men sækert træna bort. Jajemen, så klart att jag ska. Det kommer bli så bra det hær.

Lyckan var enorm nær jag satte mig på spinningcykeln tidigare idag. Har længtat så. Det var jættekul som vanligt och lite jobbigare, två veckor har satt sina spår. Men det går fort øver, vinden har vænt. Och imorgon ær jag instruktør igen: corebar och spinning. Hærligt att vara tillbaka.

5 kommentarer:

-per- sa...

Va kul...E du där på fredag? Stor risk/chans vi kommer...lr vi har då ambitionen iaf...

Lena sa...

Oki,japp jag e dær!! Kl 16:30! Kul om ni kommer, det ser jag fram emot!

Sandra sa...

GRATTIS sötaste fröken fräken... det e ju grymt ju...kom nu ihåg att träna lilla fingret oxå... :)

Lena sa...

Jorå, jag håller på och fixar&trixar....stræck&bøj och lite så dær..

Sandra sa...

haha, det dära känner jag igen...grymt trist....men kämpa,kämpa!!!!! ;)