torsdag 22 oktober 2009

Så var det torsdag

Den här veckan har gått hiskeligt fort måste jag säga. Den är ju inte över än. Men det känns nästan som att dagarna bara rinner iväg och jag hinner nästan inte andas.

Jag sitter och dricker en kopp kaffe, svart, jag börjar bli vuxen. Har varit ut på en morgonpromenad i över en timme, ätit frukost, handlat och inte hunnit med så mycket mer. Det är helt vanligt höstväder ute, ingen sol utan lite mer grått. Fast det är ju tur att löven på träden har fantastiska färger. Jag blir glad, jag älskar luften som är just nu. Frisk och klar.

Gårdagen blev väldigt stressig trots att den på papperet såg lugn och fin ut. Jag började dagen med morgonpromenad och frukost. Gick sedan till Frognerparken där jag jobbade två timmar med mini bootcamp. Gick hem igen lagade mat, åt, duschade, sen sprang jag iväg mot frisören för klipp och färg. Sprang sedan hem för att byta om, satte mig i bilen och åkte mot jobbet för att jobba i en timme med personlig träning. Efter det stressade jag hem för att skynda mig att byta om och sedan studsa iväg igen, nu var målet en restaurang. God stark mat och trevligt sällskap.

Skön dag, men lite felplanerad.

Min hälsomånad har börjat väldigt bra, jag är inne på dag nummer fyra och känner att jag redan börjar bli piggare och gladare. Rekommenderar varmt att göra något liknande upplägg, det vinner du på.

Inga kommentarer: