söndag 25 oktober 2009

Vecka 1 av 4

Det har gått ganska bra det här. Jag har fuskat lite, drack två koppar kaffe på onsdagen och på fredagen så slank det ner en pepsi max 50cl. Morgonpromenaden på lördagen hann jag inte med på grund av spinning istället. Det blev en del alkohol igår, lite mer än beräknat.

Träningen "fysiska aktiviteten" som varit under veckan:

Måndag: Morgonpromenad 30 min, Promenad igen, i det vackra vädret 50min. Styrka 30 min och spinning 55 min (som instruktör)
Tisdag: Morgonpromenad 30 min, Corebar 55min, Spinning Easylife 30 min, Spinning 55 min (som instruktör)
Onsdag: Morgonpromenad 30 min, Minibootcamp 2 timmar (instruktör)
Torsdag: Morgonpromenad 1,5 timme.
Fredag: Morgonpromenad 30 min, spinning 55 min (instruktör)
Lördag: Spinning 55 min, Långpromenad 2 timmar.
Söndag: Morgonpromenad 30 min.

Sedan tillkommer många fler kortare promenader med Nisse, plus PT timmar där jag själv inte tränar aktivt men hela tiden är i rörelse. Det har blivit mycket spinning den här veckan och lite lite styrka.

Veckan som kommer blir kanonbra!

2 kommentarer:

Sara Larsson sa...

HejLena! Shit va du tränar.. sådär mycket rör inte jag på mej på en månad säkert, hur orkar du hålla igång sådär? Hoppas allt är fint med dej.. Här är det bara bra, jobbar o ligger i, fast idag är det slapparsöndag i soffan som gäller.. Hoppas vi kan ses snart.. kramis

Lena sa...

Sara, va kul att du är här och läser och lämnar kommentar, det värmer!!

Träningsglädje vettu ;) Jag älskar det och det är mitt jobb så det är ganska naturligt att det blir "mycket". Vet inte om det är så mycket egentligen, vi är gjorda för att röra på oss och inte för att sitta still :)

Har också en riktigt slappardag idag. Behöver det också. Ja en liten träff hade inte varit fel, frågan är ju bara när vi ska få till det mellan utlandsresor och så? Stor kram