måndag 19 oktober 2009

Spænnande høst/vinter

Efter jakten så kan man tro att høsten kommer bli ganska lugn. Men nærå jag har många spænnande saker på g.

Den 30 oktober reser jag tillsammans med DagO till Nordnorge på en liten weekendtrip, jag ser verkligen fram emot det. Det kommer bli hærligt! Jag har aldrig varit dær uppe och det kommer bli fantastiskt att få tillbringa massor av tid tillsammans med min kille. Och se, ta del av hans liv føre Oslo.

Den 12 november ska jag på konsert, Lars Winnebæck.

Sedan kommer jag nog troligtvis resa hem till Sverige igen, den 20 november. Den årliga ælgfesten och førhoppningsvis æven jakt.

Det kommer bli massor av skoj jobb också under den hær tiden framøver. Kul.

Den 6 december så reser jag till Bali. Herregud, det ær ju snart. Hærligt.

Inga kommentarer: