söndag 10 januari 2010

Det är många timmar

Det ligger många timmar bakom en klass, ett pass eller vad en nu väljer att kalla det. Inget som vi får betalt för och det kan ju anses vara lite märkligt, men så är verkligheten för de flesta instruktörer.

Jag skulle behöva få lite konstruktiv feedback från mina kunder angående min musik och vad de önskar. Jag frågar dem, men får inga svar. Det gör det svårt, men det är bara att köra på och hoppas att de gillar min typ av musik.

Corebar timmen är förkoreograferad vilket på ett vis är relativt skönt, det vill säga att musik och utförande redan är klart. Självklart får en om en vill göra en egen timme. Men med förkoreograferade timmar så finns en risk att en inte alltid tycker om musik eller upplägg och att man är mer eller mindre tvingad att köra det ändå.

Nu slutar jag jobba för idag. Nu blir det söndagsmys i soffan med min pojkvän och hund.

Inga kommentarer: