måndag 4 januari 2010

Det blir som det blir när allt går fel

Jag trodde i ett sista desperat försök att få honom att förstå, eftersom han inte velat lyssna att jag skriver på bloggen så kanske han förstår att jag inte menar något illa, att det inte var meningen att det skulle bli så här rörigt när jag kom hem. Att det bara är otroligt rörigt i mitt inre just nu. Att jag är ledsen och besviken på att han inte verkar hantera det. Men det var tydligen en väldigt dum ide´. Jag har min blogg som en dagbok där jag skriver om det mesta. Jag är oftast helt ärlig om vad som händer och sker i mitt liv, ibland kanske jag väljer att skriva om saker som inte alltid är så otroligt kul att berätta om. Men det har blivit viktigt för mig att skriva. Dessutom har jag ingen aning om vilka som läser, hur många som läser utan jag skriver i första hand till mig själv. Det här var tydligen en vädligt dum idé . Vilket jag kanske borde förstått innan, det var verkligen inte meningen att såra på något sätt.

Han bad mig att packa mina väskor och dra, på msn. Så blev det med det.

5 kommentarer:

Sara Larsson sa...

Älskade gumman! Är det sant? Åh va ledsen jag blir, du vet att jag finns här för dej anytime... Kom ihåg att du är den enda du egentligen har och att följa hjärtat är aldrig fel.. Tidsnog visar det sig alltid varför saker blev eller blir som dom blir, tro mej jag vet...Ring mej om du vill prata.l.. Många hårda kramar

Lena sa...

Åh tack stumpan før att du finns, ver værmer verkligen att veta att en har vænner som bryr sig!! Kram

annso sa...

Be aldrig om ursäkt för att du är du! En kvinna sa till mig idag, att man ska varje kväll när man lägger sig, tala om för sig själv att man är bäst. Det finns ingen som du och man är minsann förjävla bra! Och så är det!

Lena! Du är en av de mest färgstarka och fantastiska människor jag träffat! Och du är det precis lika mycket när du skrattar, när du gråter, när du jobbar, när du sjunger eller när du bara är.

Jag hoppas att du förstår det, vilken dag i veckan som helst, och gör du inte det så påminner jag dig gladeligen om det! Men jag hoppas att det löser sig, att du får säga vad du har på hjärtat och att hur det än slutar, du kommer starkare ur det hela!

Kramar till dig min vän! Du är endast värd det bästa!

Lena sa...

Men Annso, tack før de vackra orden. Det gør mig så glad att veta att jag verkligen har toppenvænner! Livet går upp och ner och så ær det ju bara, det gæller att hænga med i svængarna och TRO PÅ SIG SJÆLV. Stor kram till dig!

Sandra sa...

åh vilka fina å kloka ord, å fina vänner... men e man en toppen pingla som du så har man ju toppen vänner....så e det bara.... ta hand om dig min fina vän... hoppas vi kan ses snart, lixom lite mer än snabbisen sist...bara sitta å snacka strunt å mysa...saknar dig vännen!!! Kramar i massor...