fredag 1 januari 2010

Mitt fantastiska 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp, försökte surfa
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Nyårslöften är mesigt, behövs inte i mitt liv.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Jorå absolut, bland annat en liten Lara.
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Irland och så Bali då förstås.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mera fokus, mera driv, mera duktig på att följa mina drömmar.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hm, har massor av minnen från året men jag och datum. Inget jag kommer ihåg så att säga.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade satsa på kärlek.
9. Största misstaget? Att jag har så otroligt svårt att säga nej.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Jajemen. Jag har skadat mitt knä som vanligt, jag råkade få ett otäckt sår i ena fingret som slutade med gips. Och så hederlig influensa så klart.
11. Bästa köpet? - Min resa till Bali.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Baliresan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mest hela tiden.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I got a feeling.....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Som vanligt är jag ju för det mesta glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hm, berättat för människor jag tycker om att det är precis det jag gör.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Sagt ja till saker och ting jag egentligen inte mår bra av.
18. Hur tillbringar du julen? På en strand, vid en pool, i ett hav. Kvällen tillbringades med vänner på stranden drickandes kall Bintang.
19. Blev du kär i år? - Svar ja.
20. Favoritprogram på TV? CSI, 71 grader nord.
21. Bästa boken du läste i år? Går inte att välja har läst massor av böcker
22. Största musikaliska upptäckten? -Hm, Bon Iver möjligtvis...eller han upptäckte jag kanske redan 2008....
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det var i februari, kommer inte ihåg. Börjar bli gammal. :)
25. Något du önskade dig men inte fick? -Fred på jorden. :)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Upptäckte Dublin tillsammans med min goaste Sandra.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Äsch
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stil vad är det? Går som vanligt i mina träningskläder mest hela tiden. Piffar till mig då och då med att ta på mig ett par jeans :)
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, vänner, Nisse alla andra goa. Skratt och kramar. Att träna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Peter Forsberg....
31. Vem saknade du? Hm, alla lite då och då.
32. De bästa nya människorna du träffade? DagOve med hela hans familj.

Inga kommentarer: