fredag 1 januari 2010

Tre saker!

3 saker som jag gillar: skratta, kramas, träna
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig: falska människor, oärlighet i alla situationer, konstiga mystiska sjukdomar
3 viktiga saker i min lägenhet: min underbara balkong, mitt superduper täcke som jag älskar att krypa ner under, och så måste jag nog säga datorn.
3 slumpvis valda fakta om mig: Jag älskar att sjunga och gör det mest hela tiden, bland det bästa jag vet är att sitta vid havet och lyssna på mina tankar, att utmana mig själv med det mest konstiga saker är en sak som gör mitt liv till mitt alldeles egna.
3 saker jag vill göra innan jag dör: Jag vill vandra på inkaleden, jag vill vara nära vilda gorillor, jag vill lära mig att kitesurfa
3 saker som jag kan göra: skratta, motivera, vara gundesvanaktigt hurtig
3 saker som jag inte kan göra: springa långa stäckor, nå mina tår med mina händer, göra kullerbyttor
3 saker som jag säger mest: Härligt, underbart, kom igen
3 kändisförälskelser: eh...ingen.....
3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna: har ingen aning om vilka ni är som läser min blogg och som har en egen blogg. :)

Inga kommentarer: