fredag 24 februari 2012

Genrep

Håll i dig, det svänger ju...

Imorgon är det Företagsrock och självklart så ställer mitt företag upp. Ja mitt, som i det företaget jag jobbar för. De har redan övat lite när jag varit i Norge och idag direkt efter jobbet så klämde vi de tre låtarna. Jag säger bara: det blir spännande imorgon. Klädsel: indian (ish). Ska bli otroligt kul hur det än går, och jag är helt säker på att vi kommer göra succé. Vi har tre klockrena låtar, som är någotsålunda hemliga. Vissa vet, och jag uppmanar er härmed att hålla tyst för egen säkerhet. ;)

Nu har jag landat i soffan med ett glas vin och det kommer inte hända mycket mer idag. Jag behöver landa lite. Fredagskos.

Vet ni, exet och hans nya tjej åker till Mexiko idag. Härligt för dem. Och det bästa är, det gör inte ont någonstans. Det är underbart. Jag är fri!

Ni som läser, jag vet inte vilka ni är. Har ni möjlighet så kom förbi och se oss rocka loss!

Inga kommentarer: