söndag 26 februari 2012

Livet är härligt!

Vet ni, jag verkligen älskar att leva. Jag älskar att solen skiner och jag älskar att det är alldeles perfekt temperatur. Jag älskar sammanhållningen på jobbet, jag älskar att jag har en underbar familj och vänner. Jag älskar att leva!

Det var så otroligt kul igår med sång och musik, stå på scen och bjuda på sig själv.

Det är så himla underbart att känna att energin och Lena är tillbaka. Den Lena jag vill vara och är.

Det har varit en tuff höst, jag har verkligen fått kämpa mig upp igen. Från botten. Och nu är jag tillbaka. Och jag älskart. Jag bubblar över att lycka.

Jag älskar det faktum att jag precis tagit en långpromenad med mamma. Att jag ska rida islandshästar med en väninna. Att jag verkligen försöker att göra det bästa av varje dag, med sådant som jag uppskattar och mår bra av. Och försöker fylla mitt liv med människor som jag blir glad av, som ger mig energi och lugn.

Vet ni, jag till och med älskar att längta. För i mina ögon är det så himla mysigt, vad som än händer med just den längtan. Det kanske stannar där, med en längtan. Den som lever får se. Jag älskart i alla fall.

Så nu ska jag vidare i livet.

Sol, häst, kompis och skratt. Jo jag tackar jag.

Inga kommentarer: