måndag 27 februari 2012

Rekommendation inför vintersliriga vägar


Tog en liten joggingrunda när jag kom hem från jobbet. Finns det något bättre sätt att fira sin födelsedag på? Jamen ok då, jag har ätit massor av tårta också. Det är ju så gott, men nu kommer det nästan ut bakelser ur öronen. Köpte de här idag, halkskydd:

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=246072


Kan varmt rekommenderas. Funkade kanonbra, framförallt på snö och is. Lite sämre fäste där asfalten var framme.

Funderade på att köpa mig ett par riktiga godingar (se bild) avstod plötsligt när jag såg priset. (16ookr) Tyckte inte riktigt att jag ville lägga de pengarna på en sådan typ av sko. En vanlig löpsko? Ja!

Hade säkert köpt de här om jag bara sprang jättemycket. Nu är jag en vanlig motionär och vanliga springskor med halkskydd funkade alldeles utmärkt.




Inga kommentarer: