onsdag 15 februari 2012

Kort om dagen:




* Upp kl. 5:30, fortfarande feber.
* Frukost i bilen (jag är inte människa utan frukost, så det är för allas säkerhet)
* Parkera bilen, åka buss, checka in.
* Försenat flyg
* Försenat flyg
* Försenat flyg

* Somnar på flyget (thanx good, hur hade det annars gått?)
* Landar i Trondheim, vänta, vänta, vänta på bagage. (fast riktigt bra, jag hinner kissa under tiden)
* Försöker hyra bil. Dataproblem där ute- kan inte hyra. Rusar vidare.
* Taxi till första mötet, bara 15 min för sent (mkt trevligt taxichaffis).
* Taxi till hotellet, landar i 10 min (hinner ringa Avis för bil till imorgon), sen ut igen.
* Möte igen. (Bra, fick träffa de jag verkligen behövde träffa).
* Inställt möte (ok fick besked igår sent på eftermiddagen fast tråkigt ändå eftersom jag trots allt inte bor i Trondheim eller har vägarna förbi så där stup i ett)
* Tillbax till hotellet. Dödshungrig.
* Första bästa mat, visar sig bli riktigt bra. Pesto kycklinghamburgare. Jag säger bara mums! Och ok då, jag hade ätit vad som helst. Lunchen blev kl 16.00. För sent med tanke på frukost kl 06.30 i bilen.
* Jobb på hotellet, datorn krånglar! Vill inte spara dokument, skärmen fladdrar, logga in på fjärrdator- inte aktuellt. Tröstar mig med lite godis.
* Suck.
* Bloggar (just nu)
* Försöka jobba lite till . Sen tidig säng.

Det var min alldeles underbara dag, ok här finns en viss ironi. Äsch, det har gått bra även om det inte gick helt enligt planen. :)

Fast hallå, det är ett äventyr och jag älskar äventyr. Fast äventyr är trots allt bättre med lite mat i magen. :)

Inga kommentarer: