onsdag 12 december 2012

Ett försiktigt försök till träning:


Jag började med en liten förkylning förra torsdagen, en förkylning jag med hjälp av lite olika medikamenter lyckades klara mig ganska lindrigt undan från. Jag hade spinning två gånger bland annat, det funkade. På måndag så slog det tillbaka lite och jag vilade. Igår kväll efter jobbet blev det en promenad med en kompis, kroppen kändes bra. Så i morse så tränade jag ett lugnt gympass, armar (små muskelgrupper). Kändes helt ok.

* Övning Benrotation - Fötter på bollStående biciepscurl med stång.
* Liggande tricepspres med stång.
* Bicepscurls med hantel.
* Stående tricepspress i cablecross högt fäste, rep.
* Koncentrationscurl i cablecross högt fäste.
* Tricepspress enhands i cablecross.

* Crunch.
* Benrotation - Fötter på boll.
* Sågen på knä.

Inga kommentarer: