torsdag 13 december 2012

Psst

Jag har gjort det. En rejäl jäkla rensning i garderoben.

* Slänga
* Ge bort till mamma
* Ge bort till svägerskan
* Spara

Var skoningslös.

Inte använt sen jag flyttade in i huset - bort!

Enkelt och så jäkla skönt. Så här efteråt.

Så nu finns det plats åt grabben som flyttar in. (ja iaf mera plats än tidigare, jag är hopplös med mina kläder).

Känner mig lycklig över det faktum att jag numer.
* Vet vad jag äger och har
* Bara har kläder som jag faktiskt använder kvar
* Vet vart allt finns.

Rensa i röran ger ENERGI!!

2 kommentarer:

Teres sa...

Skulle gärna göra en mega rensning i garderoben. Den dagen jag oxå visste att jag hade n personlig shopping assistent & en fet plånbok :P

//Fru Tolfsson ;)

Lena sa...

Jag har en förmåga att samla på mig sånt där "som jag aldrig använder, som gått sönder, som jag aldrig kommer sätta på mig" och det är jätteskönt att få bort allt sånt. Negativ energi som försvinner :) Tycker iaf jag! Kul att du hittat bloggen/ kram Lena