onsdag 19 februari 2014

Avslutat kvällen med gympa

Friskis och Svettis, inget nytt under solen på ett gympapass inte. Du får det du vet att du ska få.

Medel var det idag och nja, jag tycker inte att det var så mycket medel. Jag hade önskat mig mer puls. 

Fast jag har väl en förmåga att liksom alltid vilka pusha mig.

Det här var kanske precis vad min kropp behövde just idag? Kanske därför jag valde det eller hur? 

Lite hopp och skutt och lite styrka. Och jag blev svettig och det var verkligen huvudsaken. 

Jag förundrades över att alla deltagare var så allvarliga. Jag tycker det är trevligt att le när jag tränar och sjunga med lite då och så för att få lite extra glädje. Så förmodligen så var jag den där som "irriterade de andra idag". Kvinnan utanför allvaret. 

Bra med variation i min träning och härligt att tjejerna som håller i det kör på och ser till att det finns möjlighet. 

Det är jag tacksam över, trots att jag hellre springer i backar med tjejerna på bootcamp, eller kör utfall så benen skakar på cirkelträningen. 




Inga kommentarer: