onsdag 19 februari 2014

Swisch

Igår passade jag på. Min lilla vovve skulle på återbesök hos veterinären och då passade det bra att avsluta dagen lite tidigare från jobbet. Det vill säga jag fick en härlig eftermiddag ute i solen. Välbehövligt eftersom jobbet tar massor av energi just nu. Det bara rusar på.....har ni hört det förrut?

Ibland funderar jag på om det liksom är värt det? Är det så här jag vill att det ska vara i mitt liv? Nog om det, jag funderar vidare. Och återkommer här kan jag tänka.

I alla fall, underbart igår.

Det blev skidor. I supersnabba spår. Snabba på det där viset att jag inte ens vågade åka i nedförsbackarna, det gick så jäkla snabbt. 1 mil blev det tillslut.

Det var superhärligt. Superhärligt!

Efter det fortsatte jag och vovven att njuta av vädret med en promenad. Sen blev det fika med bulle.

Underbart slut på dagen!






Inga kommentarer: