fredag 28 februari 2014

Hipp, hipp, hurra för mig.....igår




Igår var det min dag, ja ärligt talat så är det väl inte längre så där väldigt speciellt att fylla år. Fast det är trevligt förstås, uppmärksamheten (för sjutton facebook är ju alldeles galet), presenterna.....

Firade min dag med utbildning fram till lunch, 5 timmars bilkörning, och när jag kom hem så väntade maten på bordet. Och semla. Klassiker!

Jag fick nya skidor av min sambo, oerhört oväntat och det gjorde mig såååå glad. Typiskt nog så är det inte mycket snö kvar här. Jag gav honom ett vallabord i julklapp och det har gett resultat. För nu har han tydligen upptäckt att mina gamla skidor var helt förstörda i belaget. (hihi - min plan lyckades).

Och så fick jag ett par nya träningsskor också. Salomon fellcross!! Wiihiii snacka om att jag är bortskämd

Inga kommentarer: