onsdag 4 mars 2009

Mars

Jag hade en plan om att Mars skulle bli min månad. Jag skulle vara full av energi, träna roligt och göra massor av saker på jobbet.Hinna träffa mina underbara goa vänner. Jag känner mig som en disktrasa. Urladdning i Dublin? Jag vet inte. Kan det vara att det jämngråa vädret spelar in? Kanske det kanske.

Har i alla fall bjudit in Cate på middag på lördag, hon skulle "bring some wine". Låter bra det, ska bli kul att träffa henne och berätta om Dublin och givetvis få reda på vad som skett i hennes liv sen sist. Det brukar alltid vara något. :) Men jag jobbar givetvis i helgen också. Är dock ledig idag, ska bara in några timmar och jobba lite och träna. Styrketräning blir det nog, måste spara mina ben inför fredagens spinning marathon, 2,5timme. :)

Inga kommentarer: