måndag 30 mars 2009

Oväntat

I fredags och lördags fick jag väldigt oväntat, komplimanger. Jag känner mig fortfarande väldigt glad.

Den ena var av min nya kvinnliga kollega som plötsligt säger: du är så otroligt fin, så naturlig och du har fantastiskt fint hår. Det lyser om dig.

Den andra var en medlem som sakta men säkert börjar bli en väninna som frågar hur det går med han grabben jag var på dejt med. Jag svarar, ja jag har ingen aning, vi har kontakt och jag vill gärna träffa honom igen, men jag har ju ingen aning om vad han tänker och tycker. Då säger hon: om han inte ser vilken otroligt härlig människa du är, du är helt fantastiskt, öppen och ärlig och lätt att lära känna, jag blir alltid så glad när jag kommer hit för du är så charmerande och glad och du sprider glädje runt dig, så är han blind.

Det var så himla fint sagt och det var så oväntat och jag blev glad. Det är inte ofta jag får komplimanger och det värmer otroligt mycket. Faktiskt.

2 kommentarer:

petra sa...

vad mysigt med komplimanger! men du ska veta att vi tjejer här hemma pratar om dig hela tiden, hur fin och fantastisk du är. <3

Lena sa...

ÅÅåhhhhh va goa ni ær!! Saknar er massor, hoppas snart på besøk! Kramar i massor!!