söndag 9 mars 2014

Att vara snäll mot mig själv

Idag har jag försökt vara lite extra snäll mot mig själv.

Genom att jogga ca 6,5 km i vårsol och lite kalla vindar i ett tempo som var relativt behagligt. Underbart skönt, härligt med torra asfalt. Väntar på att skogsvägarna ska torka upp, mina ben gillar det betydligt bättre än asfalt.

Genom att för första gången i mitt liv använda min nyinförskaffade nässköljare. Här kan du förövrigt hitta mer information om det om du blev intresserad: http://www.nasaline.se/fragor-a-svar. Och det var inte alla särskilt konstigt det där. Orsak till att jag börjat heter allergi och astma. Om det här kan ge mig någon som helst positiv effekt så vill jag ge det en chans.

Genom en kort meditation på 10 min, fokus kropp. Skönt och avslappnande.

Genom serum i ansiktet som masserades in i mitt alldeles för spända ansikte. Ah, sååå skönt till och med att få massage av mig själv. Skulle behöva en timmes huvud och ansiktsmassage.



Inga kommentarer: