söndag 9 mars 2014

Och vips så var det söndag

Jag hann med ett pass till på det där gymmet, sen jobbade jag och sen åkte jag hem. Och när jag kom hem så somnade jag nästan i soffan. Sambon hade nog längtat efter mig, det var inte så mycket att längta efter just då. Okontaktbar.

Sen blev det fredag och dagen gick i ett rasande tempo,ställde in spinningen för att jag inte hann med allt jag skulle. Sen åt vi supergod fisksoppa (som sambon fixat) tillsammans med mamma och pappa.

Igår var det cirkelträning precis som vanligt, vi passade på att lapa lite sol ute på altanen (äntligen!!!) och sen fick jag besök av en barndomskompis. Fika och promenad. Och sen kom grannarna över på mat, som de hade med sig. Trevligt.

Så tänkt vad jag hinner med hela tiden.

Andas!

Idag tänkte jag försöka springa lite (eller jogga eller va sjutton - kan jag inte bara kalla det för springa, tempot varierar ju bara) , för att det är så himla härligt och jag mår så bra av det.

Sen kanske jag får väninnebesök. Tänka sig.

Resväskan står packad, det blir flängade hit och dit även den här veckan. Tromsö och Trondheim står på tur.

Inga kommentarer: