söndag 30 mars 2014

Det borde vara längre helg....

Det går så himla fort de där helgerna. Fast jag hinner ju med en hel del förstås. 

Träningsglädje Sara skrev ett härligt blogginlägg om att starta helgen på torsdag. Varför inte, ska ta med mig det till den här veckan. Det är bara att ändra inställning. 

Tyckte fredagen slutade himla bra, spinning med jobbet sista för våren. Och sen årets första grillning hos brorsan med familj. Så himla gött och rosévinet fick plockas fram. Solen sken ju. 

Lördagen bjöd på cirkelträning som vanligt, härligt pass om jag och min kropp får säga det. 

Cykeltur till mamma och pappa där murrikkan fick jobba. Lunch ute i solen, helt underbar dag. Avslutade med att kratta ute på gården.

Idag har jag varit på dans och rörelsemeditation. Ny upplevelse som jag var supernervös för innan, fast som kändes härlig och självklar. Jag ska försöka gå igen när det passar. Annorlunda fast fick en väldig kontakt med mig själv. Spännande grejer!

Jag hann med att fika med instruktören som dessutom är en av mina goa vänner. Sedan bjöd svärmor på kanongod mat, som vanligt. 

En promenad lägst med älven fick avsluta den här dagen. 

Det kanske borde ha dammsugits och det kanske borde ha plockats bland flyttgrejer ute i ladan -  fast det blev inte så. Och lika glad för det är jag! 


Inga kommentarer: