söndag 7 september 2014

Upp som en sol och ner som en pannkaka

Det blev en hård start på veckan med utbildning i fyra dagar. En dag på jobbet och så helg.

Helgen började med bootcamp i en timme och jag var så jäkla seg i kroppen. Så sur på det och med känslan över att nej, kroppen ska inte vinna - så drog jag  iväg på cykeln och körde backintervaller. Drygt och lite sega ben efter bootcampen. Fast det gjorde att jag kände mig glad, pigg och full av energi när jag kom hem. 

Resande i trädgården, drog lite ogräs i gruset, fixade och trixande. Promenad med vovven innan 40års firande av vår ena bystuga här i byn. En kväll med mat, dryck och trevligt sällskap. 

Trots det har dagen idag varit så himla seg. Jag har varit galet trött!!!

Så det där träningspasset som skulle bli av blev det ingenting av. 

En liten utflykt med mina killar, besök hos svärföräldrarna, lite lingondricka på gång. Det vi säga en mysig, superseg dag. Inte så effektiv, fast det är väl välbehövligt med de dagarna också.

Började helgen med massor av energi och nu är det slut på den...hur ska den här veckan bli egentligen? 

Inga kommentarer: