onsdag 25 januari 2012

Haugesund by night

Ok, det har återigen varit en spännande dag. Jag har rest till Haugesund. Inte så lång resa, men en resa med färja. En gungade färja. Det blåser lite här förstår ni, inte så lite heller. Jag vet inte ens om jag tar mig hemåt imorgon. Eller ja, Oslo är första delmålet. Jag glömmer ibland att jag inte längre bor där. Staden har satt sina spår. Jag gillar den. Och resten av Norge också för den delen, det är så fruktansvärt vackert. Så det så. Sen får ni tycka vad ni vill om norskarna, själv gillar jag dem. :) För övrigt så händer det inte så mycket på kvällarna på hotellen. Idag har jag tränat lite. Kvällsmat nere i receptionen om en stund. Sedan blir det trpligtvis en tidig säng. Sova gott och upp tidigt. Så är mitt liv på resande fot.

Inga kommentarer: