fredag 18 december 2015

Alltså, nu räknar jag ner mot ledighet!

Den här veckan har inte alls blivit enligt planen. Jag hade världens träningsplanering. Och ja vad ska jag säga om det egentligen? Fredag idag, och ärligt talat så har det inte blivit som jag hade tänkt. Så tråkigt när en vill och så räcker inte tiden till.

Det  har jobbats över och det har liksom plötsligt bara varit kväll. Vips, så försvann den träningsmöjligheten.

Energin har inte funnits där för att prioritera träningen före allt annat och då blir det väl så här. Jag som ser mig själv som en tränande människa, nu känns det verkligen inte så.

Men, men - vinden vänder!

Och fast jag precis varit ledig så längtar jag efter julledighet. Idag blir det julbord med jobbet och jag jobbar måndag-onsdag nästa vecka. Sen så, då blir det julledighet så det bara smäller om det.


Inga kommentarer: