onsdag 16 december 2015

I senaste laget, men här kommer några önskningar inför jul:




Jag fryser alltid så fruktansvärt mkt om rumpan under vinter och höst. Det spelar ingen roll om jag har ulltrosor, ullunderställ och vintertights - rumpan är som is efter en stund utomhus. Och jag älskar att vara utomhus i alla väder, så det gäller ju att hitta ett sätt som gör att en kan vara ute hela tiden liksom. Hade varit kul att testa dessa utanpå mina vanliga träningstights från Craft. Kanske jag får behålla någon värme? Defense warm shorts.

(Bild lånad från Craft)

Liden Skirt
Fortsätter på tema värme. En varm kjol att ta på sig utanpå kläderna när en ska sätta sig i bilen och köra till kontoret vore toppen. Det här är en variant. Liden skirt, (bilden är lånad från Sportamore.se)

Inredning är ju ett av mina stora intressen.

Jag skulle bli jätteglad över nästan precis allt från House doctor. Tror nästan varenda grej är to die for.

_DSC5456

Flera stora urnor att ha inne och ute i liknande stil vore fantastiskt. Dessa är från Love warriors, men antar att det finns betydligt billigare att få tag på.

FLYTTA Rullbord IKEA Ger extra förvarings-, avställnings- och arbetsyta. Hjulen är låsbara för ökad stabilitet.
Drömmer om en rullvagn i köket. Vi har ett väldigt mysigt kök, men tyvärr är det dåligt med bänkyta. Den här hade hjälpt till oerhört mkt vid matlagning. Då kan jag rulla fram den och ställa den i närheten av spisen för att sedan rulla bort den när den inte behövs. Men samtidigt vara en snygg inredningsdetalj.  Från Ikea förstås.


Ungefär allt på den här bilden är så himla fint och allt  på den här sidan,  Moltaz, bilden är även lånad därifrån.Skulle inte tacka nej till något av detta.

Inga kommentarer: