söndag 16 november 2008

Bästa Äppelbo

Nu är jag hemma på byn. Det gick bra att köra igår även om jag faktiskt var lite smånervös innan. Sommardäck och vinterväglag. Det regnade nämligen hela dagen och så frös det på. Men ja, det gick riktigt bra. Som vanligt när jag är ute på vägarna så är det musik på hög volym och så sjunger jag för fulla muggar. Igår var det allt från ACDC, till svenska gamla hits. Tur att ingen sitter bredvid. Det är väl inte alltid som rösten håller, om man säger så.

Idag har vi varit i Malung, jag har köpt vinterskor. Varma och goa. Fått massage också så jag är helt mörbultat.

Nu ska det bastas och det ska fixas och trixas inför kvällens stora händelse. Den årliga ÄLGFESTEN. Det blir mat och dans, sketcher och så vidare. Ska bli riktigt kul. Framförallt för att jag får träffa alla. :) (Alla utom min goa svägerska som är långt borta, typiskt också.)

Så på återseende nu blir det klackarna i taket.

Inga kommentarer: