måndag 17 november 2008

Måndagmorgon

Jag har packat bilen full av saker, jag har gått ut med vovvarna tre, det är snö på marken, jag dricker kaffe. Just nu känns det lite så där. Jag vill inte alls åka någonstans. Jag trivs bra här. En helg går så fruktansvärt fort. Men det har varit en väldigt bra helg. Det blir bra i Oslo också, sex veckor kvar sen får jag långledigt, jul och nyår. Så full fart framåt de här veckorna som är kvar. Julklappar ska inhandlas. Ljusslingan ska upp och glögg ska drickas. Men jag märker att jag mentalt redan är där, jul och nyår och dagarna där emellan. Jag längtar. Jag tror att jag måste börja säga nej. Inte ta på mig så mycket, jag blir så trött. Jag måste samla lite energi.

B.T.W, det är mysigt med snö på marken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar snö... Varför ska man göra detta till ett MÅS..THE...
att skotta undan denn á gåva...
I like It... Snön asså...
Visst... raka kanter e snyggt.. ett perspektiv likosm...men ja tycker om..kontrollerad oreda..haha()helt enkelt...-per-