söndag 9 november 2008

Lite darrig och grön

Nja, så illa är det inte men jo jag är lite bakfull idag. Konstigt vore det annars om jag återgår till kvällen och tänker mängd och blandning. Det började trevligt och slutade med dramatik. Så dramatiskt att jag var arg som ett bi och kastade inte bara en öl utan två på en kille. Tro det eller ej men jag blev så jäkla arg så jag exploderade. Killen blev utkastad. Idiot.

Det här känns verkligen som en positiv vecka i mitt liv. Jag får höra att jag är för svensk. Jag blir påkörd av en gammal gubbe, bilen alltså. Idiot på krogen. Krångel och tjafs angående hyran, (vi har en person i kollektivet som inte betalar). Skönt att det är måndag imorgon och ny vecka.

Jag ska jobba idag med. Överglad. Det blir bra. Jag ska ta och gå ut med Nisse och köpa lite godis. Pysa iväg till jobbet och ha en bra dag där. Avsluta med mys i soffan runt 21.

2 kommentarer:

annso sa...

Usch.. jag har också en ganska kass period nu.. Men det blir väl bättre.
Ny dag, nya tag!

kram vännen!

Lena sa...

Det ordnar sig! Stor kram Annso!!