söndag 23 november 2008

Lördag-seneftermiddag-snartkväll

Jag sitter här nyduschad och smuttar på ett glas vin. Kvällens händelse är julebord. Norsk sådant, givetvis. Det är med jobbet. En salig blandning mellan anställda och medlemmar på gymmet. Det ska bli kul.

Jag har jobbat lite idag. Masserat och haft PT. Har pratat lite med Jonas som tittade förbi och hämtade tvätt, druckit en kaffekopp med honom. Pratat med Sara på msn. Hon skulle, "ligga sked i soffan och se på tv" ikväll. Ok, det ska bli jättekul att ut och parta loss, men fan också, jag blev "inte så lite" avundsjuk. Har tydligen en lägenhet i Falun som väntar på mig också. Skoj. Inte så mycket mer har hänt. Ätit våfflor.

Ska piffa till mig lite inför kvällens festligheter.

1 kommentar:

Anonym sa...

..berätta...
va tycker hon om julbordet...maten asså??? Förätten e bra säger de.. sen då??... Va de så?..kokkött me daller?
Egentligen tycker ja de e till för att träffa alla... umgås me..ha skoj me..utan lortiga kläder och sånna som man ikke ser så kringt...
Kanske göra bort sej. Sjunga en sång på Schen osv...dansa å hångla mera me..jaja du vet.. maten prio 2liksom...Härlig tillvaro egentligen...
Ha en fortsatt underbar tillvaro i ditt liv. -Happy litle Boozer-