torsdag 27 november 2008

Thanx Giving

Idag ær jag bjuden på middag. Thanksgiving dinner hos Cate. Det ska bli trevligt. Har aldrig varit på nått sånt tidigare. Kalkon. Blommor har inhandlats, vinflaskan står i hyllan och væntar på mig. Ska bara massera en timme først.

Jag mår mycket bættre. Mycket sømn var det tydligen som behøvdes.Ingen feber men fortfarande lite trøtt i kroppen, så jag ska vila från all træning hela veckan ut. Duktig flicka.

Aningen frustrerad øver att jag inte har internet hemma, men så ær det bara. Vi får væl helt enkelt ta tag i det hær och fixa.

Monika ringde idag. Jag blev så glad! Hon ær værldens goaste. Ær så glad att hon finns i mitt liv! Førsøkte få hit henne i helgen eftersom jag inte har några som helst planer. Jo, jag ska ju jobba några timmar på lørdagen men førrutom det, inga planer. Men hon har fullt upp med barn och jobb. Jag førstår. Men det hade varit så himla skoj.

Sen har jag fått øvat på dalmålet också, tack kæra du :)

Inga kommentarer: