söndag 24 maj 2009

Baksidan på ny bok:

" But how will I know who my soulmate is? By taking risk, she said to Brida. By risking failure, disappointment, disillusion, but never ceasing in your search for love. As long as you keep looking, you will triumf in the end."

This is the story of Brida, a beutiful young Irsih girl, and her quest for knowledge. On her journey she meets a wise man who teaches her about overcoming her fears, and a woman who teaches her how to dance to the hidden music in the world. They see in her a gift, but must let her make her own voyage of discovery.

As Brida seeks her destiny, she struggles to find a balance between her relationships and her desire to transform herself.

A moving tale of love, passion, mystery and spirituality from the master storyteller and the author of The Alchemist.

(Brida - Paulo Coelho)

3 kommentarer:

Anonym sa...

japp vi va tillsammans. han jobbade väl i norge då har jag för mej. ja han ÄR en skit. har du din stackare råkat ut för honom oxå? jag vet att han festade rätt så hårt i oslo... passa dej för Robban om du råkar på han. MÅNGA ÅR slängde jag bort på honom. han e sååå duktig på att ljuga.jädra karlar!:( bitter nu.

Anonym sa...

du har rätt, jag e värd bättre!jag vill inte ha någon som hela tiden har massor me flickvänner. jag vill ha en trogen, trygg kille. men d e förståss trist att slösat bort en massa år... men tack för att du skrev till mej!

Anonym sa...

vill bara berätta för dej, nu när jag tänkt efter, att jag dumpade Robban under våren förra året, tror jag att d var, för att jag hittade meddelanden från nån tjej som heter Hilde (eller Tilde). dessutom hittade jag andra flickvänner som han hade. så du var säkert bland dom. tyvärr tog jag tillbaka honom efter två månader. så om du ser Robban någon dag, var snäll å sparka honom i skrevet från mej! å be andra passa sig för honom!