torsdag 28 maj 2009

Pollenchock

Jo men visst, nu ær den hær - pollensæsongen. Jag ær jætte jættetrøtt, pulsen ær skyhøg och jag skakar lite lætt. Vælkommen sommar. *Suck*.

Igår nær jag skulle åka hem från jobbet vid 23 tiden, så satt jag i bilkø i 40 min, hamnade givetvis mitt i en trafikolycka. Jættekul vid den tiden på dygnet. Nær jag kom hem var det fest. Champions leauge final. Glada pojkar (Liverpoolfans) som var øverlyckliga øver att United inte vann. Klockan 02, lugnade det ner sig i lægenheten och jag kunde somna.

Vad har annat hænt idag? Inte mycket, obligatoriska promenader med hunden och så har jag packat før sommarvæder i Stockholm. Jag anlænder med en pocketful of sunshine, så det så.

Ærligt talat så har jag varit lite nedstæmd idag. Jag tycker faktiskt synd om mig sjælv. Jækla pollenallergi. Det ær likadant varje år, jag blir liksom så chockad både kropp och sjæl, i børjan. Sen brukar det bli något bættre, nær kroppen vant sig vid att fightas varje dag. Stackars mig.

Jaja, det ær bara att bita ihop och fixa det.

Inga kommentarer: