onsdag 27 maj 2009

Det närmar sig

Det är onsdag vilket innebär att helgen börjar närma sig med stormsteg. Vilket innebär Stockholm för mig, ser fram emot det! Det var länge sedan jag var där. Inte sedan jag flyttade, det är dåligt. Men nu så, nu är jag snart där igen. Skoj.

Idag har varit en bra dag hittills. Jag har varit ut på långpromenad under morgonen, varit på möte om eventuellt extra jobb, cykeltur ut till Bygdöy, lunch på bryggan, och snart så åker jag till jobbet. Men först blir det lagersalg, sportkläder och så ska jag nog lyfta lite skrot också. Därefter blir det jobb. Det är champions league final ikväll och min chef är fotbollsgalen, han lyckades övertala mig att jobba för honom. Hade varit kul att se på den, men inget som är direkt livsviktigt.

3 kommentarer:

Sandra sa...

JIPPPPIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! ;)

Lena sa...

Jaaaaaaa!! Jag kommer med en "pocket full of sunshine":)

Sandra sa...

som vanligt då... ;)