söndag 10 maj 2009

Lördagens bravader

Jag var ju inte så laddad för fest igår, men insåg att jag skulle ha jättekul bara jag kom iväg. Och det var det också.

Vi hade lite förfest hemma hos Cate där vi drack lite vin och pratade om livet. Sedan så tog vi bussen till Pete. Han hade en helt fantastiskt fin lägenhet och vi insåg att han troligtvis tjänar lite mera pengar än vi. Det var mycket folk, men jag måste nog faktiskt säga att de var lite småtråkiga. Osociala och så, kom inte direkt fram och sa hej. Men några var ju givetvis supertrevliga. En hel del hade verkligen gjort sitt bästa och hade riktiga abba outfits och tyvärr så dog batteriet i min kamera, så inga bilder blev det. Vi sjöng singstar och jag förlorade battle mot Cate, "gimme gimme gimme a man after midnight".

Vi beslutade oss att gå vidare och hamnade faktiskt på en annan fest någonstans på Grönland. Där var HansInge och några av hans vänner som jag träffade på hans bröllop, väldigt trevliga människor. Glada var de också. Där stannade vi. Gick hela vägen hem, det tog nästan en timme och tror jag lade ner huvudet på kudden runt fem.

Jag var lite vinglig, det måste jag säga.

Inga kommentarer: