torsdag 3 mars 2011

Laxtorsdag

Laxen ligger i ugnen, jag ska prova mig fram till en liten laxpasta. Eftersom jag inte är världens bästa i köket så ska detta bli spännande. Undrar om det överhuvudtaget kommer gå att äta. Fast det är väl ingenting att oroa sig för, nu måste jag tänka positivt. Det blir jättegott!

Jag är numer 30 år och jag älskar att bli äldre. Det är underbart att känna att varje dag som går gör mig starkare som Lena. Festen blev jättebra, jag fick massor av presenter som jag överhuvudtaget inte förväntat mig.

Hela Oslo ligger i dimma. Så himla tråkigt, VM pågår här i Oslo, Holmenkollen. Jag ser normalt Holmenkollen från mitt vardagsrum. En del av mig vill se på VM, en annan del känner stress över mycket människor, timslång väntan för tunnelbana/buss. Och jag jobbar. Så det kommer nog tyvärr inte bli någonting för mig. Det är nog en helt underbar stämning där uppe. Men min jobbkamrat var där igår, hon såg ingenting! Då blir det väl lite trist kan jag tänka mig.

En helt vanlig dag idag med långpromenad, jobb, äta och sova. Ja det händer inte så mycket spännande just idag.

Inga kommentarer: