torsdag 17 mars 2011

Träningskick


Jag tränar, för att jag mår oändligt bra av det. Nu längtar jag dock till torra vägar, stigar så att jag kan jogga lite mer. Och så läntar jag efter lite mer styrketräning.

Så jag har en liten plan.

Jag tränar massor som instruktör också. Även om det inte är träning för mig så får jag en liten dos av träning ändå. Det sliter lite på kroppen, så det gäller att fösöka få balans i det där också.

Det är oftast där jag inte lyckas så bra. Det behöver en vikarie, jag tackar ja. Det är så kul och jag älskar att träna. Kroppen behöver vila också. Så är det.

Tanken är att faktiskt börja dra ner på instruktörsjobbet. Få mer tid över till egen träning.

Endorfiner som pumpar runt. Svett och kärlek. I love it.

Och nej, bilden är inte jag- jag har lite starkare ben än så där. Gillar dock budskapet. Bilen är lånad av: weheartit.com

Inga kommentarer: