fredag 28 september 2012

Inga konstigheter alls egentligen

* Boka in massor av behandlingar: Riktig vardagslyx.
* Kramas
* Långpromenader med Nisse.
* Träning, gör mig glad och lycklig. Vill ha mycket av det.
* Bra, balanserad kost (en utmaning för en person som reser och det är mkt oregelbundenhet)
* Ok då, det är dax att börja jobba långsamt. Jag vill meditera igen. Prioritera.
* Shoppa nya fräscha kläder som jag mår bra i. Och skor. (notera nu lilla Lena - inga mer träningskläder....)
* Sola lite, längtar efter den fräscha känslan av en liten lätt solbränna.

Hur tror ni att det går.

Det låter som självklarheter det här.

Fast det är så lätt att ramla utanför om fokuset är någon annastans. Tex. på andra människor runtomkring, eller jobbet kanske. Så jag kommer ha fokus. Jag är nämligen värd det.


Inga kommentarer: