onsdag 20 mars 2013

Ändrade planer

Herregud, jag har ingen som helst koll. Eller vad säger jag, jag har stenkoll på allt fast inte alltid. Trodde jag hade bokat ett hotell fast så var det tydligen ett annat, tur att Larvik är relativt litet. Och jag var säker på att jag bokat hotell med träningsmöjligheter, men nehej det hade jag inte. Så då blev det vilodag idag igen, och lika bra är nog det. Jag är fortfarande rasslig, snorig och hostar. Betydligt mindre än tidigare så min plan var att lyfta lite skrot lite lagom så där.

 Imorgon vet jag att hotellet har träningsmöjligheter så då kanske jag kan ta mig ett litet försiktigt pass. Om inte så överlever jag det med. Då får jag komma igång till helgen istället. Jag ligger i hotellsängen nu och har havsutsikt, det ni! Inte helt fel måste jag säga, dock något grått.

Imorgon ska jag bo på hotellet med den "nakne mannen". Har jag berättat om det? Mannan som tränade i bara handduk? Som var barfota och som var lite lagom tjock med långt grått hår? Som stod på crosstrainern? Som stod på den apparaten där man liksom åker skridskor? Med bara handduk? Har jag missat det? Ok. Ja det är sånt som händer i mitt liv. En helt vanlig kväll på ett hotell liksom.  

Inga kommentarer: