måndag 4 mars 2013

En kväll på hotellet!

Jag lever och finns, det är dock otroligt mycket som händer just nu. Jobbet tar mycket av min tid, med mycket resande och så. Och i helgen prioriterade jag min man, spa och grejer. Det behövde vi.

Min kväll på hotellet har sett ut så här.

Tränade.

40 min crosstrainer bl.a. med 4*3
Knäböj i Kinesisk maskin
Utfall
Höftlyft
Crunches

Litet trevligt rum men när grabbarna körde igång blev luften inte helt fantastiskt. Därför blev styrkedelen lite kort. Funkade inte utan syre.

Titta in killen på cykel! Har aldrig sett det där tidigare, det är som rullar man sätter cykeln på. Cykeln är alltså helt lös. Jag hade slagit ihjäl mig, helt säkert.

Ätit mat och avslutade med färska hallon, underbart. Nu ska jag jobba en snabbis och sedan läsa spännande bok. En vanlig hotellkväll med andra ord!






Inga kommentarer: